lördag 11 januari 2014

17. Beroende 12/365

Jag blir mer och mer beroende av glasögon

7 kommentarer:

  1. Det där känns igen. Men hellre glasögon än att se dåligt! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en utmaning att ta kortet utan glasögonen :)

      Radera
  2. Samma här! Klarar mig inte utan.

    SvaraRadera
  3. Smart tolkning! Snyggt fotat också, gillar särskilt att inte hela glasögonen är med.

    SvaraRadera
  4. Snygg tolkning! Tycker om det vita underlaget till glasögonens svarta bågar på utsidan, och vita på insidan. Jag tar också alla mina bilder med mobil och tycker att de ska bli riktigt trevligt att följa dina tolkningar.

    SvaraRadera
  5. Snygg tolkning! Gillar det vita underlaget mot bågens svarta utsida och vita insida. :-) Jag tar också alla mina bilder med mobil och tycker att de ska bli riktigt trevligt att följa dina tolkningar.

    SvaraRadera